Пошуковий запит: (<.>A=Вадюк Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Вадюк Р. Л. Прояви ретинотоксичності цисплатину в експерименті [Електронний ресурс] / Р. Л. Вадюк // Таврический медико-биологический вестник. - 2013. - Т. 16, № 1(1). - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmbv_2013_16_1(1)__11
|
2. |
Вадюк Р. Л. Офтальмологічні і патоморфологічні прояви ретинотоксичності Цисплатину [Електронний ресурс] / Р. Л. Вадюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2013. - Вип. 2. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2013_2_6
|
3. |
Вадюк Р. Л. Методичні підходи до послідовності викладання і використання гістологічної термінології будови очного яблука в процесі навчання студентів медичного факультету [Електронний ресурс] / Р. Л. Вадюк // Світ медицини та біології. - 2013. - № 3(39). - С. 152-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2013_3(39)__48
|
4. |
Дєльцова О. І. Морфо-функціональний стан сітківки під впливом цисплатину в експерименті [Електронний ресурс] / О. І. Дєльцова, Р. Л. Вадюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2010. - Вип. 38. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2010_38_8
|
5. |
Вадюк Р. Л. Проблемні аспекти навчання іноземних студентів на кафедрі офтальмології [Електронний ресурс] / Р. Л. Вадюк // Архів клінічної медицини. - 2013. - № 2. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2013_2_33 Розглянуто проблеми навчання іноземних студентів на кафедрі офтальмології, роль і функції викладача в подоланні мовного бар'єру, засвоєнні клінічного матеріалу, підготовці іноземних студентів до практичної діяльності, реалізації принципу групової діяльності, формування в студентів професійної компетентності за умов вимог Болонської системи.
|
6. |
Крицун Н. Ю. Відтворення птерігіуму в експерименті [Електронний ресурс] / Н. Ю. Крицун, Р. Л. Вадюк, А. М. Николюк, М. Д. Вершиніна // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 2. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_2_22
|
7. |
Дєльцова О. І. Застосування принципів андрагогіки в професійному навчанні студентів-медиків [Електронний ресурс] / О. І. Дєльцова, Р. Л. Вадюк // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 3. - С. 121-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_3_45 Висвітлено проблему навчання дорослих учнів згідно з принципами андрагогіки. Наведено історичну довідку терміну "Андрагогіка". Надано основні положення і засади андрогогіки: пріоритетність самостійного навчання; особливості групового навчання; використання позитивного життєвого досвіду; коректування застарілих поглядів; індивідуальний підхід; елективність навчання; рефлективність; затребуваність; системність і актуалізація результатів навчання; удосконалення особи. Надано основні погляди на навчання студентів молодших курсів за педагогічною моделлю (придбання студентами знань на перспективу, передача викладачем як можна більшої кількості знань і вмінь у межах навчальних дисциплін) і студентів старших курсів та післядипломної освіти - за андрогогічною моделлю: зміна пріоритетності методів навчання, придбання студентами конкретних знань, умінь, навичок і особистісних якостей, допомога викладачем студенту в придбанні цих характеристик). Окреслено риси подорослішення, вікові групи дорослих учнів і наукові категорії андрагогічного знання.
|
8. |
Мельник В. О. Оцінка ефективності комбінованого оперативного лікування хворих первинною відкритокутовою глаукомою та віковою катарактою [Електронний ресурс] / В. О. Мельник, Н. В. Коц-Готліб, Р. Л. Вадюк, О. О. Гурхій // Офтальмологічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ofzh_2016_3_9
|